21.5.11

And the mirrors gonna fog tonight

Sitter i sängen och tittar på högen av kläder som ligger på govlet. Jag förstår inte hur svårt det kan vara och bara ta och resa sig upp, ta ett klädesplagg i taget och antingen lägga till tvätt eller tillbaks in i garderoben..
Men svårt är det. För jag har haft snart 4 timmar på mig men inte har jag ens börjat. Dåligt Johanna.
Vet inte hur resten av min dag ser ut. Ska väl hitta på något ikväll. Ungefär lite. Får se.

Var i alla fall med min bästaste Jonna igår. Min egen stylist. Jävlar va snygg jag blev, insane asså.
Tyvärr kom vi aldrig på vad vi skulle göra så vi tog en tur till stan och sedan tillbaka till mig.
Hamnade till slut framför Så Ska Det Låta där Jonnas älskling Gadd var med.
Vid halv 1 tiden tog hon och cykla hem och jag slockna strax där på.

jag och min mega snygga bror
ska man ta en sista minuten till Miami kanske? ah ge mig pengar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar