3.5.11

There are no good relationships, that's why they end


Idag är inte rubriken någon text från en låt.
Bästaste Meredith Grey sa denna mening i förra veckans avsnitt av Grey's Anatomy.
Kan bruden ha mer rätt eller? Självklart är ju de förhållande som fortfarande håller ihop, bra förhållanden.
Men det var efter att Mark sagt "I have never a good relationship before" och där efter svara hon som jag skrev. Klok brud.
Lång förklaring av mig men det gillar vi. Sant är i alla fall slutsatsen.

Tog inte med mig datorn hem igår så därför blev det inget mer skrivet.
Drog iväg och träna på kvällskvisten, sjukt skönt men borde nog tagit det lite lugnt.
Blodsmak och illamående är inget jag strävade efter när jag började springa.

Skoldagen idag har varit väldigt lugn, väldigt bra också. Alice är hemma, happy girl.
Vi hade badminton på idrotten, sjukt kul! Hann dock knappt äta innan nästa lektion börja så lite stressig lunch.
Eftermiddagen blev det inte mycket gjort, men det är sånt som händer ibland.

Ska ta och ägna mig åt lite skolarbete och sjunga några verser då och då. Låter bra tycker jag.
Att jag ska sjung inte det jag sjunger. Den ni!

bild tagen för snart 1 och ½ år sen
hade helt glömt den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar