8.5.11

See the fact that they just can't have my ass back is about to come over them


HELL YEAH!Strålande sol, dansuppvisning avklarad, mega stor skoluppgift avklarad och ska fota när Jonna fotar senare idag!
Livet är allt för bra ibland.
Sitter ute på altanen och har precis blivit klar med min förbanade uppgift och nu ska jag ta och sätta mig i solen. Underbart va skönt.
Hade dansuppvisning vid 10, svårt att komma upp eller vadå. Men fan va underbart. Nu blir det några månaders uppehåll hur fan ska detta gå...

Hade en minst lika bra igår. Städade rummet och snygga till där innan jag och mina päron åkte och köpte guldfiskar till dammen. Ulla och Kalle, mycket fina.
Därefter tog jag mig ner till stan för en promenix med Jonna. När det var avklarat blev det grillning och härligt hos K med massa trevliga människor.

Känns riktigt sommaraktigt. Trodde aldrig vi skulle få se det här igen efter snön som föll i måndags men se på fan.
Så därför ska jag sluta skriva nu och NJUTAAAA, härligt!
bild från central park

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar