19.5.11

You gonna make me stay

Jag har återhämtat mig sen natten mellan måndag och tisdag.
Och lever livet lite lugnt och försiktigt. Eller?
Inte riktigt vaaa!

Igår blev det nämligen paintball med ett skönt gäng människor. Kan nog ganska säkert säga att det är det bästa jag gjort.
Sån sjuk adrenalinkick och sån jäkla känsla att bara springa runt i den galet coola miljön med ett vapen i handen.
Okej, jag ska inte bli mördare eller liknande men galet vad kul det var. Dock var jag klenis och hade 6 par byxor på mig och 6 par tröjor.
Alla hade skrämt upp mig som satan innan så nervös som tusan var jag.
För er som aldrig provat, PROVA!!!!!
Om 2 veckor kör vi igen men då utomhus, TAGGA!!!


markus hade glömt shoes så det blev till att tejpa fast hands tofflor

och här är vi coola gänget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar