5.5.11

Handens fem fingrar vaggar dig till ro


Lektion, gör jag något? Nix.
Funderar på att smita, men har ingenstans att smita. Ska klippa mig kvart i 4 så orkar inte cykla hem.
Hade matte tidigare idag, gick bra som tusan. Stolt över mig själv.
Resultatet är att det ligger papper över hela bordet emd matte tal och rester från jordgubbarna jag och Jessica köpte, känn dig som hemma!

Får se om jag drar och tränar efter att jag klippt mig. Skulle gått på Box med Simon men inte det inte.
Har i alla fall dans ikväll, sista passet! Tragiskt men skoj, avslutning på söndag och då jävlar!!!
Har ingenting att skriva, tråkigaste inläggen gör jag men det skiter jag i.
Jonna sa att min kvalité på bloggen sjönk när jag förstora upp bilden på mig och simon! SYND
Jag är bezt ändå


och ja Jonna ser ut så här egentligen hon vågar bara inte berätta det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar