8.5.11

So how come when I reach out my finger It feels like more than distance between us


Anti allt och alla. Härligt.
Sparsam på kärleken och ger den bara till välförtjänta människor för tillfället.
I princip 3 pers. Kan ju inte slänga runt massa kärlek, hur skulle då världen se ut?
Kan ju inte förändra på allt elände vi har. Or?

Karros Bästa Myset lista som spelar återigen. Ny favorit.
Alice fick mig att dra på smilbanden. Fast egentligen är jag ju inte sur. Inte arg heller eller ledsen.
Bara sammanbiten och sparsam. Liksom inget slöseri. Glad är jag i alla fall.
Innerst inne!

Samson som spelar just nu, sjunger med så där smått. Sjöng den på sånglektionerna.
Saknar dem. Ba sjunga ut och få kritik och hjälp. Får la ta tag i det senare.
Ska titta på bilderna från helgen och sedan ta och sova. Skönt!
på dagens meny bjuds det på
en vacker bild på mig och mor min
vad vore jag utan dig
inte född i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar