29.5.11

With canon you can

Länge sen nu men haft några sjukt bra dagar.

Fyllde år i torsdag den 26 maj. Hade en jätte bra födelsedag med en hel del presenter.
Bl.a. en leksaks hund som jag fick av grabbarna i entrepenör, var den bästa presenten för dagen helt klart!
Efter skolan fika jag med min Jonna och fick sedan sällskap av Erica, Fanny och Hanna också.
Hade en trevlig stund allihop innan jag avsluta dagen med god mat och jordgubbstårta.

Fredagen bestod av skola och en hel del plugg, allt skulle bli klart! Hann även med en arbetsintevju för VLT.
Gäller att hålla tummarna nu!!
Efter skolan åkte jag hem och slappa ett tag innan jag Fanny och pappa satte oss och åt framför Så Ska Det Låta.
Det avsnittet där vi förövrigt var med på i höstas, syntes i TV flera gånger!! Kändisar på riktigt!
När programmet körde jag ut till Irsta med pappa och Fanny i bilen. Väl ute i Irsta var det fest hos Josefin som gällde.
Galet mycket folk och helt ok kul! Tog sista bussen in till stan vid halv 1 och åkte sedan vidare med fanny till hammarby med lite folk där vi bara chillade ett tag. Avslutade sedan kvällen hos Joel innan vi fick skjuts hem.

Lördagen bestod av massa fix till kvällen då det var tjejmiddag. Massa mat käka vi och spela spel.
Men vid 12 tiden tröttna vi på att vara kvar hemma så då tog vi bussen till Hammarby Stadshage och tillbringade kvällen med ännu mer spel och mer trevligt folk.
K var sedan snäll och skjutsade hem mig och Alice så slapp vi bussen med alla drägg.

Idag har det mest varit segt, pluggat klart sista uppgiften för år 1 och lekt i photoshop.
Nu ska jag ta och käka lite tårta och sen redigera bilder.


1 kommentar:

  1. Kolla https://www.flashback.org/t1533002 om du vill ha ett tips på nåt udda att boka till nästa tjejmiddag. Lovar att det är värt pengarna, haha!
    /Stephanie

    SvaraRadera