2.5.11

I'm not one of those who can easily hide

Sitter här med mitt tidsbrägansade Spotify och lyssnar på musik. Cas Haleys cover på No One blandas med Riverside av Agnes Obel och Tonight med LykkeLi.
Humöret är ganska off. Vill bara jobba. Få alla saker gjorda och få bort dem.
Är väl ungefär lite sammanbiten. Lätt stött med.
Liksom enstöring. Sitter med mina hörlurar på, kepsen på, tjocktröjan på och smått gömmer mig för omvärlden.
Har suttit och gjort klart nästan hela Antiken. Känns för jäkla bra. I eftermiddag fortsätter jag med massa annat plugg.
Men bra blir det, hoppas jag.

Ska väl ta och stänga ner datorn och gå på lunch, köttbullar blir det. Har något emot köttbullar. Vill ha typ, grekiska. Galet va gott det skulle vara.
Återstå att se vad det egentligen blir jag käkar.
Intressanta saker jag skriver om, men det gillar vi.

några år gammal bild på mig och simpan
dåligt kvalité som fan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar