20.1.09

1 elefant balanserade på en liten liten spindel tråd....


Skola som vanligt idag trodde jag började 10 i 8 men fick veta av Linnéa att vi börja 10 över så hon och jag vandra runt som vanligt(k) Sen hade vi Matglädje Jorden Runt. Jag, Linnéa och Jonna blev en grupp och fick Frankrike som land. Så vi började söka efter typsika rätter för Frankrike hittade Rautatoi(stavning?) och andra rätter med Linnéa är så kräsen av sig så kunde ju inte bestämma oss! Blev till slut Stekt Biff liknande oxfilé med Pommes Frites eller klyft potatis.
Hittade lika sjuka sidor som biff bloggen och Jonna för övrigt blev kär i, haha!
Efter Matglädjen hade vi so, skulle leta massa saker i kartboken och Jimmy är så dryg och går ju inte att sammarbeta med! Så gjorde allt medans han kolla på.
Hade svenska efter so;n fast skulle ha matte eftersom vi skulle kolla på film på matten. Gjorde knappt något haha jag och Rebecca hade ett mycket fint samtalsämne hahaha, alltid samma saker vi pratar om. Men glad att det är någon man kan prata med det om(k)
Lunchdags sen haha åt ingenting kanske därför jag blev som jag blev efter det. Vi tjejer hade ju i alla fall en sång stund.
1 elelelelelelelfant balleballeballebalanserade på en littttenlitttten spindeltrå åd de tyckte han var så intressant så han gick å hämtade en annan elefant.
Blev även huvud axlar knä och tå men med lite mellan landningar hahahah!
Var helt slut efter allt sjungande och dansande så somnade väl lite smått på engelskan hahaha!
Sen hade vi idrott och handboll, orkar inte att jag ger mer i skolan än på matcher hahaha! Men kul i alla fall sen skulle vi kolla på någon sär film med svenskan, lite små sjuk sådär och alla prata ju bort den. Palla:)
Slutade efter det träffade Rasmus också, det var ett tag sen, saknar dig bästa vän! Tog sen och GICK hem. Pratade med min älskling samtidigt så det gick ganska snabbt.
Väl hemma blev det till att slänga i sig mat och sen byta om till träningen. Åka till träningen och ge allt eller nästan, är så flummig hela tiden vet inte varför menmen! Skulle varit med ute och sprunngit sen men efter det kommit så fin snö så kan jag ju inte springa ute! Kroppen litar inte på min kära vänster fot så jag har bara en fot att stå på och stödja mig helt emot. Så blir till att åka och simma och träna med mamma i helgen!
Åkte i alla fall hem och åt och prata med mamma och bror, och nu kollar jag på tv. Något helt sjukt program om någon unge i Indien som har 2 aniskten:o:o Så grymt äckligt hon har två hjärnor ockå. Tänk er typ en unge med en kropp men med två tankar två olika viljor. Den ena kanske tycker en kille är as snygg ochh den andra tycker han är skit äcklig, fan va jobbigt om den ena då vill gifta sig. Det blir ju typ som en syster som sitter för nära en hahah!
Jaja det är lite konstiga saker som försegår i världen.

Nu ska jag ringa min älskade William och sen ska jag äta lite med mamma.
Skriver imorgon.


Nabadgelyo
hejdå på somaliskahaha(a)

1 kommentar:

  1. asså fyfan jag garvar sönder :|
    biffbloggen är min föralltid. ska nog ändra namn på min egen . . .
    tihi :) pusss<3

    SvaraRadera