18.1.09

1 vecka kvar!

Nu skriver jag igen, det har ju redan hamnat ett inlägg den här dagen men skrev det som att det var menat att läggas in igår!
Gick upp vid 7, svårt var det men lyckades! Hade samling åtta och sen åkte jag med Kajsa och Elina i Sofias bil där Ylva körde! Sofia är ju lit små duktig på att dricka kaffe haha, eller inte!
Väl framme så satt vi först och prata ett tag sen var det dags att värma upp. Gick väl så där på uppvärmningen för min del. Förstår inte gick ju jätte bra på matcher och träningar och alltihop bara för ett tag sen och nu går allt utför! Vi började i alla fall bra de först fem minuterna eller något, hehe. Sen så blev det bara värre och värre, vi tappade helt enkelt men men. Dra på smilbanden och kom igen nästa gång!
Åkte hem igen sen halv sov i bilen var sjukt trött! Sen hem typ städa rummet var ute och sånt.
Orkar inte berätta mer haha!
Skola imorgon orkar verkligen inte. Har spanska redovisning och hon är ju helt sär så kommer få ig eller i bästa fall g om hon är på bra humor spelar ju ingen roll hur jag presterar. Men ser fram emot syslöjden haha hade ju kul förra gången så. Älskar mina brudar så får mig på så bra humör, saknat er verligen(k)

Men åter till rubriken, 1 vecka kvar till Idre nu! Orkar inte vänta vill bara ut i backarna och åka och bara strunta i allt hemma, så grymt otroligt skönt! Bara leva livet, tänker be till gud att vi får fint väder varje dag haha!

Nu ska jag kolla på United 93 och dricka te, ska försöka komma ihåg och skriva imorgon.

Au revoir*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar