24.1.09

Oooh I wanna dance whit somebody!

Stressade som en tok för att hinna till 10 över 8 när jag trodde vi börja. Fel där eftersom att vi börja 20 över och jag blev lättad men ändå lite små arg på mig själv som aldrig kan komma ihåg det. Hade i alla fall engelska med Eva, som egentligen är syslöjds lärare, och svenska lärare eftersom vi haft henne i det och ja jag vet inte tror hon är lite allt i allo haha. Men det gick väl hyffsat bra, vi tjejer snacka mest skor! Efter det var det dags för mitt omprov i fysik. Var helt skakis hade handsvett och visste knappt vad jag skulle göra men de första 10 frågorna gick jätte bra sen så blev det sämre och sen bättre och sen gick det bara ut för! Men hoppas väl på mer än 6,5 den här gången. Hade biologi efter det, skulle skriva upp om mensturationsperioden eller vad man nu ska säga. Gick väl ganska bra, gick ännu bättre när vi skulle para ihop ord med påståenden, jag Jimmy och Rebecca är helt otroliga. Haha!
På lunchen var det lasagne, helt okej. Satt med Rebecca och Erik, sen kom Emilia och Erika också! Vandra sedan till ICA och köpte chokladpudding med grädde, mumsigt värre! Tog med den till so:n och satt och åt den där. Jag med min chokladpudding och Jimmy med sin trocadero. Som vanligt var det jag som leta redan på frågorna och skrev och Jimmy lyssnade på musik men blir lättast så, slipper man att han är ivägen. Haha!
Hade idrott sen, ja du vad ska man säga. Om det slutar med att man slår upp knogen och sparkar tills foten blir svullen är man glad då? Jo men visst. Det är kul att skolan lär ut hur man spelar handboll, och att folk är så "smala" och ser ut som "modeller" inte alls som tjocka brottare. Aaaaah utbrott, ett stort HA HA HA är var det är värt.
Jag och Paria stannade kvar i skolan ett tag gick och pratade med Alex och massa andra ett tag sen börja jag cykla hemåt. Somnade vid tv:n och vaknade vid 4, värmde en billys pizza och byte om. Sen så tog jag och mamma bilen bort till friskis för att ställa oss i kö till danspasset. Vid kvart i 5 kom Amanda så vänta vi till klockan blev 5 och det vat dags.
Jag säger bara himmelriket!!
Nog för att jag inte kan dansa längre och att jag inte hängde med hela tiden så hade jag ändå grymt kul! Skulle kunna göra det varje fredag, dansa olika stilar och bara släppa loss! Tummen upp till det.

Efter att jag duschat och fixat mig hemma kom Rebecca, jag åt och hon satt vid datorn. Sen fick vi skjuts upp till gråden för mamma skulle ändå lämna Nils. På gården var det knappt någon alls så jag och Rebecca gick till Berglund. De drack och höll på men det stod jag och Rebecca över. Blev till att röka vattenpipa ett tag, men får ingen bra "feeling" av det blir verkligen helt borta efter förra gången så nej det där är inget för mig. Fortsatte väl lite konstigt hela kvällen men hade kul ändå, saknat de här kvällarna! Saknat att umgås med min Rebecca och grabbarna(k)
Jag började vandra hemåt vid halv 12 tiden och sen hamnade jag då här framme, det var ungefär en timme sen men känns som nyss!

Imorgon blir det till att simma med mamma, packa och åka till hummelsta med amanda för att handla godis! Det är inte helt fel! Det är sista dagen hemma, sen åker vi! Skidor i Idre i 5 dagar, NAJSNAJS och dubbel najs!

Nej men nu ska jag sova så jag orkar upp till åtta imorgon! Skriver imorgon,

Love*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar