30.1.09

låt mig va

Inte skrivit på ett tag eftersom jag inte haft tillgång till internet. Men är hemma från Idre nu och jag orkar inte skriva allt som hände där bort. Inte just nu i alla fall.

Vill bara få fram att jag är så tokigt galet trött på allt som kretsar runt mig. Kompisar, familj, skola allt verkligen allt har tröttnat på det. Vill stoppa här spola tillbaka och sen börja om, riva ut alla sidor alla kapitel jag har kvar och börja på en helt ny bok. Orkar inte med det här längre.
Hur många gånger ska jag behöva säga det, det här är MITT liv. Då är det jag som lever det.
Om jag nu gör på ett vist sätt. Låt mig, lider du av det? Nej men du ska ändå gå runt och snacka! Och om du nu lider av det, strunta i mig då så slipper du lida och jag slipper dig.
Jag fick mitt liv för att jag ska leva det, och du fick ditt liv för du ska leva det. Sen vad du gör i ditt liv är upp till dig och dina bekymmer är din bekymmer och vad jag gör i mitt liv är upp till mig och mina bekymmer det är mina bekymmer. Inte våra, för du har inte ett piss att göra med mitt liv.
Och ni kallar mig hora, slampa, äckel och allt vad det nu är. Men jaha so what? Om jag nu är en hora, slampa eller ett äckel? Vad fan spelar det för roll? Jag är fortfarande samma person det är inte utseendet eller handlingarna som gör personen. Det är personligheten!
Dessutom så hälften av er som sagt något, vet ingenting, absolut ingenting av vad som händer i mitt liv. Varför jag gör som jag gör och vad som händer. Så hur fan kan ni då säga något om att jag är slampa eller hora? Visst om jag nu är äcklig rör mig inte då, kolla inte på mig prata inte med mig skit i det. Jag har ALDRIG tvingat någon att stå vid min sida för det är helt upp till en själv vem man vill vara med. Så då är det ju du som valt det här och då får du stå ut med att jag är den jag är. Jag lever mitt liv jag gör det på mitt sätt, lever det fullt ut, på mitt sätt och det är upp till mig. Vad du gör är upp till dig och det skiter jag i,
det borde du göra med mitt med,
för vafan slösar du ens din tid på att prata om mig. Bara du som förlorar på det!

Hoppas sista ordet om det här är sagt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar