21.1.09

4 dagar kvar!

Dagen började som de flesta dagarna i mitt liv, gick upp åt frukost, fixa mig och cykla sen till skolan.
Hade svenska först skulle skriva en recension om filmen som vi såg på svenskan igår. När jag och Elin stressat klart med det så fick vi sluta haha. Gick ut och prata med Rebecca ett tag sen, du vet att jag alltid ställer upp för dig gumman! Hade spanska sen hatar det tål inte de lektionerna!! Inte läraren heller. Överlevde i alla fall lektionen, lite små otroligt haha! Hade våran första biologi lektion sen, sex och samlevnad! Men jag Josefin och Elin fick vandra ner till aulan eftersom hela lucia gruppen skulle prata om vad vi ska göra med pengarna, blir troligtvis spicy hot! Trevlans.
Åter till lektionen efter det haha sjuk klass är vi men men vi gillar't. Hade lunch efter biologin, satt med Rebecca, Erik och Robin. Åt ganska snabbt och gick bort till hemkunskapen för att kolla vad dom gjorde. Har kommit på att våran grupp är nog den lugnaste på hela skolan haha! Gick i alla fall tillbaka till matsalen sen med Simon Tall och satt med Marlon, Eddie och Emil. Gjorde fina konstvärk och liknande av maten haha.
Hade bild efter det satt och måla lite fint så där haha. Hade även färgkrig som vanligt med Jimmy haha tradition! Gick och köpte kokosboll och te efter bilden och hade sedan matte och diagnos, gick åt helvete men sånt är livet! Stannade sedan kvar i skolan ett tag vet inte varför men hade kul i alla fall, cykla sedan hemåt och åt och byte om till träningen. Åkte även förbi porträtt studion och skulle fråga om prao men dom hade fullt hela året ut! Tokiiiii. Så vet inte vart jag ska prao men blir säkert Tiimari och det var ju helt toppen förra gången!

Nu ska jag titta på tv och dricka te med min älskade mamma och älskade bror!
Skriver imorgon,

Pussiluss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar