19.1.09

8 månader med min William!

Ja precis som det står, 8 månader med min älskade älskling!

Tiden har gått så otroligt fort, men mina känslor har inte svalnat för det.

Jag har gjort dumma saker det vet jag och du med och jag är grymt ledsen för det

men jag är så glad att du förlåtit mig och stöttat mig!

Precis som du alltid finns vid min sida vet du att jag alltid finns vid din,

Vi klarar allt tillsammans älskling, vi är oslagbara!

För alltid vi två baby!

Jag älskar dig!



Åkte till skolan vid 9, kom dit typ precis till 10 över när vi börja, var lite små borta orkar inte gå upp på morgonen! Hade i alla fall hemkunskap och vi blandade båda grupperna eftersom vi var så några i båda grupperna. Vi skulle göra någon kyckling rätt vilken som helst och skulle samarbeta med dom i den andra gruppen, så jag hamnade tillsammans med Tove och Henrik. Vi bestämde oss för grillad kyckling och pasta. De blev helt underbart gott haha medans alla andras blev helt sönder brända för de skulle steka sin kyckling.

Hade sedan lunch fas tåt ingenting gick och skulle ta ut pengar men visade sig inte ha några pengar på kortet! De kommer tydligen imorgon, lite smått besviken. Men då har jag något att se framemot imorgon! Efter lunchen hade vi matte satt mest i min egna värld och jobba förstår mig inte på procent och ränta längre det gick hur lätt som helst förut men nu förstår jag ingenting. Blir väl till att träna det.

Efter matten var det dags för spanska. Det kan dra åt fanders:) haha! Älskade spanska förut men verkligen hatar det nu, förstår ingenting och Virginia kan ju inte lära ut. Vi skulle i alla fall ha redovisningar och var efter Paria och när Paria har pratat klart då skriver Virginia Parias betyg och mitt! Innan jag ens börjat prata. Tänkte att det kanske var något bra och att hon skulle skriva mer sen, men nej nej! Skriver ingenting mer och säger sen att min redovisning var tveksam! Men hallå du är tveksam, blir tokig på henne! Fortsätter hon så slutar jag gå på spanskan!

Sista lektion var syslöjd, alltid lika kul haha riktigt sjuk lektion men så tokigt rolig! Stannade kvar i skolan ett tag och tog sen och cykla hem. Åt lite och sen byte om till träningen. Åkte förbi Rebecca och lämna av hennes tröjor och sen vidare till träning. Gick otroligt bra på träningen, förstår inte det går fram och tillbaka hela tiden! Men men det är väl så. Vi slutade i alla fall tidigare så jag Madde, Emilia och Elin fick vänta på skjuts. Då hade vi lite små kul och skrämma några snorungar som sprang runt vid Nybygge haha. Har aldrig sett någon så rädd! Sen blev ju tjejerna hämtade så då stod ajg själv där och då skulle ju små pojkarna komma in. Så där stod jag själv haha. Ringde i alla fall upp "hulken Rasmus" för jag hade så tråkigt haha. Så fråga en av killarna vem jag prata med och jag tänkte svara lite kaxigt med din mamma men ångra mig snabbt och sa istället din bästa kompis. Då börja killen tagga till och sa jaha och vem är det och jag svarade snabbt ja det vet jag inte vad heter din bästa kompis och så svarar han kaxig och tuff som han är det ska du skita i så lever du längre. Hahahahaha skrattade som en tok och då blev han ännu mer tjurig och skulle bomba mig med snöbollar haha! Fick springa som en tok till bilen när pappa kom.


Åkte i alla fall hem och åt och kolla handboll och sedan duscha. Sen skulle pappa lära mig hela fysiken haha han är lite knäpp. Ställer upp massor av burkar och saker så jag ska förstå. Men nu börjar jag faktiskt förstå så omprovet kanske går bra ändå!


Det blev en hel del från idag men hade massor att berätta och det är ingen som orkar lyssna på allt i verkligheten så skriver det här för då får ni välja själva vilket ni ska läsa haha! Skriver imorgon.


Bye(k)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar