17.1.09

Even the best fall down sometimes!

Har inte skrivit på år och dagar haha! Hänt massor,massor och åter igen massor sen jag skrev sist. Har hunnit med både julafton och nyårsafton bland annat. Egentligen är det ganska onödigt att ajg skriver för tror inte någon läser ändå men men. Åker till Idre om en vecka, nice nice! Skönt och slippa Västerås allt skit snack alla rykten allt sånt. Det går inte en enda dag utan att något nytt snackas om. Folk verkligen vill få andra att må dåligt, det är fan sjukt!
Rubriken är fin fin visste inte vad jag skulle skriva så fick bli ett litet citat från Howie Day- Collide. Helt förälskad i låten kan inte sluta lyssna på den. Den låten och Tänk all gånger med Fonkey Fresh, kärlek kärlek!

"tänk alla gånger jag ångrar saker jag sagt
ord som kommit ut i all hast när jag talat för snabbt
gånger jag sårat andra utan att mena det
Jag ber om ursäkt nu, förlåt men jag menar det"

Också ett citat fast från Tänk Alla Gånger, haha! Faller för citat nu för tiden, men texterna i låtarna stämmer så bra.


It's something fishi about it, som Josefin hade sagt, Is it torsk or is it sushi,
vet inte men den kan inte RÅ FÖR DET, hahaha.
Det här förstår bara Josefin eftersom att vi hade så trevligt på damernas A-lags match.
Skulle torka golv men var inge kul så båda satt och prata på hela tiden istället, eller kolla på mobilerna.
Och precis när båda två sitter och skrive sms så blsåer domarna att vi ska in och torka men det hörde inte vi
så vi satt där och kolla ner i mobilerna båda två medans hela publiken och båda lagen kollar på oss. Pretty pinsamt!

Det här är inte smart av mig, sitta uppe vid halv ett och jag ska gå upp vid halv 7! Samling 8 och sen bil resa till eskilstuna, SNARK men sen match där det blir skojs. Jag älskar handboll verkligen älskar! Och IVH f-94 är det bästa som finns(k) Nej men ska faktiskt sova, och så skriver jag nog imorgon som då blir måndag och min och min älsklings 8 månaders dag! Jag älskar dig William!

pussssssssssssssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar