22.1.09

Klippt och skuret.

Kom försent till skolan, men som jag sa till mamma: Jag vaknar när jag sovit klart och kommer när det passar mig i tid, skolan får väl vänta på mig om den vill mig något. Haha! Satt mest och prata med gullungen Rebecca! Hade sexualkunskap sen trevligt haha. Jag Jimmy och Rebecca skulle hjälpas åt och jag och Rebecca kunde mer om "mannens könsorgan" än vad Jimmy kunde och Jimmy trodde han visste mer om "kvinnans könsorgan" än vad jag och Rebecca gjorde men det kan han ju få tro om han vill. Tydligen hade någon sagt att "kvinnans könsorgan" såg ut som ett lejon hahahah, fin kommentar tycker jag! Tycker jag skriver med ett väldigt fint språk skulle nog aldrig säga mannens könsorgan eller kvinnanskönsorgan om jag sa det i verkligheten men men.
Hade spanska efter det och vårat samtalsämne handlade om cancer eftersom hon blev arg för jag hållde i min mobil. Men vad skulle jag göra? Hade inga fickor och hade jag lagt den på bänken hade hon sagt åt mig att lägga undan den då med. Så la jag den i BH:n och då börja hon snacka cancer och skit, palla!
På lunchen var det någon äcklig kebab grej så blev ris för min del, det är gott det med... eller inte! Men gick till ICA och köpte kakor och choklad, bra lunch! Satt sen och prata med mina älskade bebisar innan vi hade matte. Gick jätte bra när vi hade diagnos igår, och bara för jag skrev det kom jag och tänka på att jag fick 19½ av 25 på fysik provet! Nu gäller det bara att fixa omprovet imorogn så kan jag nå G eller VG.
Hade so efter matten, satt mest och bråka med Jimmy. Vi kom på att vi är som syskon, vi kan vara jätte bra vänner och sitta och prata och allt men kan sen bråka slåss och skrika åt varandra hur mycket som helst. Haha lyckades i alla fall göra klart papprena vi skulle göra och sen fick man ju sluta!

Har klippt mig idag också, därför den fina rubriken haha. Syns knappt någon skillnad men var tvungen att klippa av det slitna. Vill verkligen slinga blondt nu men mamma vägrar betala och jag är pank!
Gick i alla fall till gården och tjejgruppen på kvällen, trevligt haha var bara jag Paria och Suzsan. Vi hade det trevligt ändå åt chokladbollar, drack festis och prata. Stannade kvar med Paria sen satt och prata med Jesper, Moussa och Ahmed. Sen tog Jesper, Ahmed, Moussa, Fia, Simon och jag sällskap en bit.

Nu ska jag sova så jag kan komma i tid imorgon.

Ciao*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar