3.5.09

gottåblandat

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, men kände verkligen för att skriva. Senaste dagarna har varit så toppen. Eller ja gårdagen var inte på topp men jag klara mig igenom den. Som sagt var ju Valborg helt underbar. Fredagen så låg jag Rebecca och Emilia ute och stekte. På kvällen drog jag och Emilia till gryta en stund och träffa Niclas och Stoffe. Innan vi blev hämtade hann vi träffa David och hans kompis. Väl hemma åt vi och sedan drog vi ut och träffa boysen som vanligt. Fast var inte med de länge för vi drog till Sahle och var med han och Simon istället. Berglund kom sedan och hämta oss så åkte vi till han. Blev bara att ta det lugnt där. Alla var ganska slut sen dagen innan.
Lördagen blev rätt lugn den också med Emilia , drog ttill Bronsil och köpte halsband till konfirmationen. Sen fika i Kolbäck jätte mysigt. Åkte sedan ner på stan inne i Västerås och bestämde vilken klänning jag skulle ha. Blev den till vänster som de flesta tyckte. Åkte sedan hem occh bara slappa. Jag somnade och Emilia var dryg som en åsna haha. Rebecca kom sedan och Emilia drog hem. Jag och Rebecca drog upp till gården blandade känslor där, var faktiskt på ganska bra humör där. Drog sedan hem och åt och när vi sedan gick tillbaka var jag på botten. Menmen åkte till Berglund och bara chilla och sånt. Sedan skjutsa vi hem Rebecca sen åkte jag hem och SSSSSSSOV.
Dagen idag har varit riktig lugn. Suttit vid datorn nästan hela tiden. Amanda var nyss här också. Berätta om hur det var på Bali. Jag saknar verkligen min bror nu. Och nu kom pappa hem med vitlöks dipp så jag funderar på att sätta mig och kolla på film och bara ta det lugntoch äta gurka och dipp, MUMS!
Jaja jag skriver väl när jag känner för't.

PUSEN MED ET S


kärlek till digs v

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar