28.5.09

provprovprovprov

4 prov på en vecka lite mycket. livet är ett prov. är jobbiga tider nu....
kärleken är knas, vänskapen med, allt är liksom knas. knas, älskar ordet knas knas knas STRUTS. jag är sjuk i huvudet...
jag och rebecca är knäppa också. hade bestämt hela sommaren vi 4a.. liksom skulle vara vi, åka ut och grilla med båten, sova över, liksom vara vi 4 vi som var som vi var och alltid hade kul. men allt ändrades. man hittar sakta tillbaka men det blir aldrig samma sak. inte nu till sommaren inte nu, kanske aldrig.
min födelsedag var inte så jätte bra, man ska aldrig klaga men liksom visste dedn var okej och det ska jag vara glad för. skoldagen gjorde rebecca jonna paria och erik till den bästa.
gårdagen tillbringades på stan med rerbecca en stund och sedan på gryta. blev sedan häömtad av jimmy anton och torris och åkte till mig.
dagen idag har varit tokii. skolan toppen haha dancetime med erica vettu. sedan umgåtts med min saknad milia och sedan åkte till gryta och lämna rebeccas tröja och sedan varit med jimmy torris anton och alla som vanligt på gården.
morgondagen blir väl som vanligt å bjurhovda med alla människor som ska supa, får se hur det blir. är taggat för något roligare men man ska vara glad för det man får.
sen på lördag blir det nog kalas time haha mys där.

jag vill älska, men har glömt hur man gör
kärlek var alltid något lätt
jag föll alltid om den andra gjorde det med
men nu,
det är en spärr det går inte
jag vill verkligen, men kan inte
vad är det för fel
när jag hittar den bästa
så är jag själv den sämsta

1 kommentar: