25.5.09

moppebarnmoppebarn

chilldill dag. började vid 9 tiden med hk, städade MUMS gillar't, not. Lunch sen, galna brudar e vi. Jag, Rebecca, Paria och Jonna satt och drömde om min moppe och ett stor cirkuståg bakom FINA BILDER. Haha, satt sedan och schtekte i solen ett bra tag. Jag hade dragit upp mina byxor för att bli lite brun om benen, SMART JOHANNA SMART. Mina byxor var väl för tajta så när jag sställde mig upp fick jag blodstopp i båda fötterna och fick inte ner byxorna. Tog oss 4 tjejer typ 10 minuter att få ner byxorna hahahahahaha! Lite knas. Hade sedan matte, jag var helt död typ solsting, och matte prov snart PANIK. Sedan spanska jag och Paria satte oss ute och "jobba" host (sola). Haha! Efter det var det dags för syslöjd, sydde ett typ skydd till kedjan som man låser moppen med. Drog sedna hem och ssssssssssssov. Pappa kom sedan hem och väckte mig så åkte vi och kolla efter moppe hjälm. Hitta SNYGGAST, såg ut som den var gjord i photoshop, men kostade för mycket:( Åkte sedan hem och åt och sedan bar det av ut till Tible och lära mig köra. Haha gick inte toppen först men nu går det toppen! Man ba jag e grymm lix haha.
Min dag imorogn och jag har bestämt att den ska bli bezt! Skola först haha ska bjuda på GLASS(H) Sedan hem och fira med min baby Rebecca.
Skriver väl imorgon, det läskiga är att jag vet ingenting som jag ska få hihihi(a)

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar