4.5.09

keep on smiling keep on shining, jag klarar det alltid

mosen kom som sagt till mig, vi satt och prata, och prata, och prata! så otroligt skönt! vi bestämde oss sedan för att göra kokosbollar. men hade inge havregryn så vi cykla bort till konsum och möte emilia och köpte havregryn och gurka. haha! började sedan vandra mot mig, haha tog ett riktigt bra tag haha. kom sedan till mig och gjorde choklad bollar. hacka sedan up gurkan och gjorde dipp. satte oss sedan och "kolla" film. ja de som känner emilia vet hur mycket man kollar på en film när mman är med henne hahaha. åt up gurkan och dippen och även chipsen som till kom. gjorde sedan choklad sås och åt, glass, choklad bollar, choklad sås och apelsin bitar MUMS!!!!!! bästa ajg vet hihih, ska gifta mig med det! jaja, kolla sedan om filmen men såg inget då heller hahaha. busigt! gjorde typ inte mycket sen. jimpan, torris och goofy tog sig hit sen. galet som vanligt men vi gillar't.
drog sedan till gården i regnet. jag och moa blev hatade haha VAR HARU GLAJORNA? säg det snabbt och ingen komemr fatta någonting haha. Blev ju riktigt glad av att vara där faktiskt. jag och moa cykla sedan till mig och hämta daniellas tröja. cykla sedan ut till tible alén och vänta på bussen. hon had einga peengar och jag hade skickat sms biljett blev lite små kaosigt på bussen haha. jag cykla sedan hem samtidigt som jag prata med min älskar rebecca. nu ska jag fika med mamsen och papsen. sedan ska jag sova så jag orkar upp till skolan imorgon. MITT HUMÖR E PÅ TOPP TOPP TOP TOPPPPPpwebzkzidffj hehe jag e knäpp.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar