31.5.09

det är ssssommar!

vad mer finns det att säga än att JAG ÄLSKAR VÄDRET!!!!! har inte gjort mycket alls idag eller ändå ganska mycket men på något sätt inte haha. vaknade med ont i hela kroppen idag, den där smällen från när vi ramlar har verkligen skadat hela mig:( fick panik på bussen när den åkte för snabbt blev helt snurrig och fick typ flashbacks eller något hehe. ja i alla fall hade jag ont över allt speciellt i örat eftersom jag tog ett till hål igår typ högst upp i örat och det gjorde att jag inte kunde sova på den sidan av huvudet i natt, jobbigt läge. gick sedan upp och satte mig och åt furkost innan jag gled ut i solen och la mig i solstolen och stekte! riktigt najs. fikade sedan med mamsen å papsen innan jag hjälpt mamma med tvätten. är ju liksom morsdag och jag hade inte köpt något så var ju tvungen att göra något haha. åkte sedan med mamma iväg till skälby trädgård och köpte blommor till trädgården. fortsatte sedan till hälla för att leta efter ett par skor. FÅR PANIK DET FINNS INGA GLADIATOR SKOR KVAR I MIN STORLEK!!!! jaja åkte sedan hem jag tomhänt alltså lite små tjurig. men la mig och sola på studsmattan med storebror och prata om massor så blev på bätter humör. han lova att hänga med mig och leta skor på skopunkten så det gjorde vi efter vi ätit. finns inga där heller, sista paret 36 hade sålts för en halvtimme sen..... damp! gick in på tati för att kanske hitta något, nej inte det heller fattar inte hittar ALDRIG någonting jag tycker om nu mera. för att rädda mitt humör åkte vi till donken och köpte oss varsin mc flurry jag smarties och klas daim och massa extra chokladsås på båda. åkte hem och åt den och nu sitter jag på altanen och steker genom fönstret haha! vet inte riktigt vad jag ska hitta på senare. måsta i alla fall skriva tack kort för konfirmationen och sedan ska jag kanske fixa lite kläder.
imorgon bär det av till skolan men rätt lugna lektioner och efter det ska jag bort till tandläkaren för att hitta ett tandsmycke jag vill ha. hoppas på en riktigt bra vecka nu känner mig riktigt taggad!

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar