4.5.09

skoldag som passar mig

orkade inte gå upp imorse. verkligen inte på humör efter allt. men vid 1 så vakna jag och kände mig väl lite bättre. tänkte att jag tar och cyklar iväg till skolan så jag kan sy klart min tröja i alla fall. så kommer till skolan har en jävla vikarie som är helt cp. hon ba lägg tröjan rätt så att vi kan se hur vi ska göra, så gjorde jag det då kommer hon och ändrar igen. hon ba oj nu får du lägga den rätt igen. sen hon ba nu klipper vi av här. jag ba men man ska inte ens klippa där? hon ba nehe oj men vi gör det ändå. så efter att jag blivit smått arg igen drog jag. hehe en lektion som vara i typ en halvtimme för min del. helt okej skoldag om jag får bestämma. jaja, stanna och prata med jesper och alicia en stund innan jag drog hem igen. nu väntar jag på mosen vi ska väl hitta på något skojs för att få mig på bättre humör haha.

PUSEN MED ET S


du kommer alltid vara min dröms

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar