1.5.09

VALBORG FTW

Så underbar dag och kväll. Skolan var helt toppen inget neråt där eller lite på Basse som skrämmer livet ur än men allting ordnar sig och blir bättre igen om du har pengar i... hehe så kom Johanna bort från ämnet. Nej men efter skolan drog jag hem och STEKTE i solen tills Beccczan kom. SÅ jävla kul helt underbart. Skratta så vi grät hela tiden!!! Åt hemma med mamma och pappa. Drog sedan ut och möte folket. Började sedan röra oss mot konsum fastnade där ett bra tag. Skulle sedan till bjrh- skolan men jag Linnea och Jimmy stanna och vänta på Hyset och André. Gick sedan till bjurhovda skolan. Kallaballik. Polisen kom heheh, alla börjar springa och ajg och Rebecca står kvar, hm oj vi kanske inte ska vara kvar själva , inte för att vi var fulla eller så men skulle det leda till något längre var det inge bra. Så jag och Rebecca sätter fart och springer i våra högklackade. SKÖNT! Eller inte hamnar i alla fall nere vid gården efter att vi sprungit runt med Jimmmy. Går sedan med Hyset till konsum för att möta min Bebiis. Börjar sedan vandra mot Freddie och Eddie. FÖr min och Basses del blev det ganska lugnt bara kolla på alla klantarseln hahah! Rebecca försvann bort från mig under den tiden så henne vet jag inte. Sen vid halv tolv börja jag och mina bebiisar gå hem. Mamma och Pappa möter oss halvvägs och vi får då deras cyklar så vi kan cykla hem. Börjar sedan bädda när Emilia ringer och säger att hon också kommer och säger att hon sover här. Eller jag erbjöd henne sov plats haha. Började sedan kolla film men babbelmaja 1 och babbelmaja 2 kan ju inte vara tysta så vi byte film. Då slockna båda snackepåsarna och jag och Basse fortsatte kolla eller han kolla och jag sov väl halvt haha. Sedan vid 2 tiden kom hans mamma och hämta han och nu ligger jaghär. Datorn i knäet och två snarkande bästa våänner bredvid mig. De bästa vänner jag har men när de sover är de jävligt dryga!
Tack för alla gjorde kvällen och dagen möjlig. Helt underbart!

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar