24.5.09

sommaren är på väg

började dagen med att äta frukost ute på altanen med mamma och pappa. gick sedan och la mig igen var inte så pigg. hoppa sedan in i duschen och gick sedan och la mig en stund igen. lunchtime sen och efter det blev det ner till hamnen och i med båten. blev en sväng ut på sjön och köpte glass sen tillbaka hem. fikade och jag somnade nästintill. men blev inte mycket sovande innan basse tvingar iväg mig till ip för att kolla å deras match så tar mig iväg dit och tittar på matchen. träffar aras där och pratar med han ett tag och sedan träffar jag anna gabbe och krille och sitter med dom ett tag. sen satt jag aras och anna och prata ett bra tag. träffa sedan basse och wille efter det sen stanna kvar med aras anna asmir och anton, bara a hahaha. sen drog jag hem och åt och nu hamna jag här och kolalr på X-men med pappa, käkar dipp, chips och gurka MUMS! Kollar på Americas Best Dance Crew i pauserna. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG VILL BÖRJA DANSA IGEN, den bästa känslan är att dansa jag lovar ! BLir till att börja i höst igen. Jaja skola imorgon orkar man ju inte precis men man får väl ta det som det är:( Sen ut till mediamarkt med Amanda och kolla kamera SEN PÅ TISDAG ÄR DET MIN DAG!!!!!!!!!!!!! WIIIIIIIIIIE

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar