19.5.09

sovande blogg

Ja gud va aktiv jag varit senaste tiden! Nej inte riktigt, har inte tid för bloggen hehe. Är liksom lite tråkigt att sitta och skriva massor när ingen läser och jag har inget att berätta. Senaste tiden har det ändå hänt rätt mmycket, eller jag vet inte det kanske inte har det ändå. Helgen var sjuk, fredagen ägnades åt moa och cyklade till bäckby och bråkade med snorungar haha. Lördagen umgicks ajg med mamsen på stan sedan med rebecca på gryta sen på bjurhovda med massa folk. Helt underbar kväll till en början men urartade helt. Mycket mitt fel men tyvärr jag kunde inte göra något åt det. Söndagen var jag på rebeccas konfirmation och sedan på teater med mamma och pappa och sist men int eminst var jag ute och gick med mattias en bra bit, helt underbart.
Ja vad ska jag mer skriva. Dagen har spenderats mesta dels med min jimmy, riktigt mysigt.
Moppe föreläsning imorgon sen friluftsdag.
FYLLER 15 OM EN VECKA OCKSÅ, MUMS<333333333333333333333333333333333
jaja ska kolla tv nu

PUSEN MED ET S

1 kommentar: