29.4.09

skola som dödar och konfirmation som stärker

ORKAR INTE SKOLAN, ORKAR INTE POLLEN, ORKAR INTE DIG, ORKAR ALLT OCH INGET. Men livet leker. Mår så jävla underbart! Men skolan tar verkligen död på mig och blanda det med höga pollen hallter och jag är död på riktigt! Sover så fort jag kommer hem från skolan och ja orkar verkligen ingenting. Konfirmation efter skolan så underbart. Älskar't. Jag och Erican ska sjunga solo dåra hehe får väl se hur det går. Får ju hoppas på det bästa! Börjar närma sig nu.
Imorgon är det Valborg. Blir till att umgås med min älskade Rebecca och sen kommer Bassi senare, riktigt trevligt ska det bli! Blir nog en lugn kväll antar jag, rätt skönt. Lugn men rolig det kan jag lova!
Jaja nu ska jag stänga av min älskade dator och dra mig baklänges haha eller till sängen i alla fall. Så jag orkar med morgon dagen. Skrivs när jag känner för't.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar