28.9.11

Dirty dirty dirty dirty dirty dirty sucka

Sant det med, men där är det för bestämda storlekar,
vill man ha ännu större måste man gå in i HTML-koden!

Nyss hemkommen från Bromma. 
En sjukt bra kurs i studiofotografering och studioljus.
Tack Aifo för det! Och tack Adlibris som lottade ut tävlingen.
Och tack mamma som anmälde mig. Tack tal, stor gala. Här är jag, kändis yeah.
Typ

Ensam tjej. Ensam ung. 
Jag och alla medelålders män. Trodde att jag inte kunde något.
Kunde mer än dem, HÄHÄ!
Men intressant vare!

Nu på hemvägen har jag pluggat ögonen ur mig.
Naturkunskap. Första provet på ett år. Kan vara för att vi fått en lärare från Rudbeck.
Inge fel på henne men va fan, prov? That aint how doin'
Ska sitta och rita celler hela natten. Och sedan plugga sönder imorgon igen.
Måste plugga svenska imorgon också. Kill me.
Jobbigaste dagen.

Jaja, träningsvärk i magen också. Och i vänster arm. 
Skönt? Inte när man hostar. Alltså magen................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar