4.9.11

I hate my life and I wanna die I aint got no iphone

favorit från i somras, sötis Kare
Grå dag för min del. Solen skiner men det regnar inombords. Typ. Deppig tjej. Min iphone är dead and gone.
Pappa har försökt fixa med den hela morgonen men icke. Den vill ej.
Nu har vi däremot hittat några som reparerar Iphones billigt och bra, så blir nog att skicka in den imorgon.
Ber till gud och pussar någons fötter, vad som helst bara den lever igen. Min älskade iphone.
Du är för ung för att dö.

Jaja, hade en trevlig kväll igår. Spelade lite spel hos Sara innan jag, Alice och Pontus gav oss ut på äventyr med Andreas.
Letade bilar, street race eller vad som helst som det skulle vara igår kväll. För sent ute var vi och allt hade dött.
Surt som fan. Åkte hem och hitta en mega spindel på väggen, skrek inte denna gång inte grät jag heller.
Bara stampade i marken väntade ivrigt på att mamma skulle få bort den och rev upp ett antal sår i stress. Dutti chey.

Somnade efter mycket om och men. Vaknade mindre glad. Lite mer glad nu. Måste städa. Å duscha. Å slappa.
Men måste faktiskt plugga också. Engelska redovisning imorgon och jag och Alice är sämst, ja Alice vi är det.
Eller vi är dåliga i alla fall. Eller jag eller något. Alice kan ju engelska.. LYX.

Jaja hoppar in i duschen, somnar där. Låter bra. Ska försöka att ej drunkna. TAK



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar