14.9.11

What goes around comes back around

Halva skolveckan har gått och kände idag att nu vänder det. Humöret vände, skolan vände allt vände! Positivt MF

Jag har extremt fina bilder framför mig. Jätte nöjd är jag. Skolan har skrivit ut 3 bilder var åt oss som ska ställa upp på fotoplanket.
Blev något fel på mina så jag fick dubbleter (rätt och toppen egentligen men säger "fel" hähä)
Har dessutom lagt ihop ett stort fint collage som vi ska ha på en skylt på lördagen. Riktigt nöjd!
Jobbade övertid till klockan 5, riktigt skönt.

Dansat asset av mig nu på kvällen. Snarare benen då jag har VÄRLDENS träningsvärk. Usch å fy men jag kämpa på.
Gick så där men jag är glad ändå.

Imorgon kör vi på friluftsdag hela skoldagen. Lukta rök och gå i skogen , fett jao.
Nu blir det en kopp te och sedan sängen.

Fotoplanket är på Växhuset hela lördag kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar