3.9.11

Jag kan sitta på min måne å göra vad jag vill

Helvetes dag, eller i alla fall eftermiddag.

Drog mig som sagt till ingenstans igår kväll. Skulle åkte därifrån vid 3 idag och gjort jobb vid 4.
Stressade till bussen som en gnu och några meter innan hållplatsen fick jag veta att det ej blev något.

Stannade kvar i ingenstans till nästa buss som gick 17.40, eller gjorde den? Nä.
Satt och vänta på bussen till halv 7, ringde trafikupplysning och allt möjligt.
Mor och far befann sig även mitt ute på Mälaren så inte kunde de hjälpa mig..
Halv 7 kom den till slut, och busschauffören förklarade då att han kört vilse, fail.
Fick springa som en geopard genom stan för att hinna med min bussen hem.

Väl hemma upptäckte jag att schampo flaskan i väskan hade läckt så väskan stod nu full med schampo.
Torkade ur det och trodde allt var bra, nä då hade min laddare fått schampo på sig.
Torkade även bort det, trodde jag. Laddade mobilen och kaput.
Nu går ej mobilen att ladda och det uppkommer mer schampo hela tiden..
Ger snart upp tror jag. Vad mer ska gå snett..

Ska väl trycka i mig lite mat och sedan rör jag mig hem till Sara där det blir spel å mys med folket.
Får väl se om jag uppdaterar mer.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar