20.9.11

You know I cant take one more step towards you

Lediga dagar är inge bra för mig. Då är jag för lat för att träffa människor och har för mycket att prata om när jag väl träffar någon.
Stackars mina föräldrar.
Sjunger mycket idag också. Eller ikväll i alla fall. Blir därför svårt att skriva samtidigt...

Äger ut lille Jåån på Words with friends. Tittar på nyheterna. Dricker kaffe och äter bulle(läs typ gurka eller något nyttigt)

Jefla Alex har min batteri sladd så min dator har varit död hela dagen så har jobbat så gott jag kan på mammas dator.
Hade ju hemstudiedag liksom. Städat hela rummet, extremt fint.

Ska ta och gå och lägga mig. Skönt. Trött. Ciao.
Btw insåg precis att på fredag morgon ca. klockan 5 dör jag. Byebye.

bjuder på bilder a la kräftskiva 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar