25.9.11

Hot and dangerous if your one of us then roll with us

Och efter senaste inlägget har livet gått fort.
Men satan va bra det kan vara. Ovanligt bra. Med tanke på att Jonna inte är hemma. AS
Spenderade natten  ute i ingenstans och halva dagen därpå med. Firade gubben lite. Grattis igen!
Åkte sedan hem och tog mig ett varmt bad innan Karro och Alice droppade in.
Vi lagade mat och taggade igång till kvällen.

Kom lite folk och vi hade det trevligt. Vissa hade det för trevligt medan andra inte hade det trevligt alls.
Menmen. Galen kväll där jag själv hade det galet bra.

Idag har det varit slitet. Jag vakna med min käre Alice vid halv 1 tiden och låg kvar till halv 2.
Vi lagade mat och titta på tv innan vi käka chokladbollar och kolla skräckis.
Hon drog sig hem lite efter 6 och jag avslutade kvällen och helgen med jobb och sedan bio med min bästa vän.
Friends with benefits. Sjukt bra film. Se den.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova. Lite sömn denna helg, alldeles för lite.
Mina kära vänner, faktiskt på min födelsedag coolt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar