13.9.11

You and I collide

Fick bakläxa av Jonna. Tydligen var inlägget under för deppigt. Jag som inte ens kände mig sad.
Även om det möjligtvis lät så. Var snarare trött, sur och typ tom. Texten kom från Melissa Horns Under Löven.
Hade den i lurarna när jag tog en promenad och därav fick den även sitta med på bloggen. Så no hard feelings.
Life's good.

Slutade tolv idag. Tog en fika med Alex och Kriv efteråt. Möte sedan Jonna och drog sedan hem.
Nu mot kvällningen drog jag med mig Alice till Friskis. Svaga och otränade som vi var dog vi lite smått. Men återuppstod sen så det är chill!

Nu ska jag dricka te med mamma och sedan gå och sova. 
Tänkte bara säga en sak till, Jonna och Alex - ni är guldvärd. Glöm aldrig det mina bästa vänner. 

Bild från i såmras. Jånas hand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar