21.9.11

You don't know a thing about me

Morgonen började bra och jag krascha den totalt. Kom ihåg till mig själv, gå aldrig in på facebook innan du gått till skolan om du vill ha ett bra humör resten av dagen och inte ha hjärnan på annat håll.
Bestämde mig för att inte springa till bussen. Skulle gå om 5 minuter och jag brukar gå när det är 7 minuter, därför sket jag i att gå över huvudtaget. Nästa kommer om 11 så tar den istället.

Har reklambyråer hela förmiddagen, ska stå och prata inför entrepenörerna. Skoj, elläh? Ser ni någon trött tjej i bakgrunden som säger så lite som möjligt så ere jag.
Somnade för övrigt halv 3. Då hade jag sett hela Criminal Minds, TBBT, Kaos i Båstad och Las Vegas. Annars då?
Svintrött tjej.

Jaja ska dra på mig skorna. Känner mig ovanligt "uppklädd" jag som vanligt viss bara drar på mig något bekvämt som en t-shirt och jeans kör idag på haremsbyxor och jeans skjorta. Uppklätt va? Hähä. Not.

bild från midsommar. bästa midsommar.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar