10.9.11

Then aim for my heart If you feel like

Ligger i sängen och lyssnar på Moves like jagger. Tokigt bra låt, diggar't.
Har en kittlande känsla i magen. Glad å osäker samtidigt. Min vinterpäls som den nu fått heta(nya hårfärgen hähä) är fortfarande ovan.
Titta på mig i backspegeln minst sjuttioelva ggr på vägen ner. När det kommer till mitt hår är det fan känsliga grejer.
Hatar "större" förändringar som jag måste vänja mig vid..

Den glada kittlande känslan är pga livet är ju bra liksom. Människor är bra. Människan också.
Kärt barn har många namn.
Hatar dock denna osäkerhet som jag även känner här. Vill kunna känna mig lugn. Och säker. Inget tvivel.
Guess that's just who I am.
Såg detta nu när jag skulle börja skriva. Värsta elit jao. Coolt bree.

Hade btw min första bild publicering i VLT idag. Fulaste bilden. Skämmigaste bilden. Typ hej ta inte ens med den.
Kunde lika gärna typ tagit en svart bild, varit snyggare. Japp, that's how I feel.

Btw folk som förstör bra låtar med dåliga remixer kan ju typ hänga sig.
Hitta en as bra spellista och såg att moves like jagger var med, as najs sen ba näääää as dålig.
Ska väl ladda batterierna med lite sömn. Dock har jag sovit galet mycket i bilen så får väl se hur det går. Wish me luck.

Bjuder på en bild(eftersom blogger är cp och tar bort mina bilder och skitar sig) från Kolmården i somras!

Sötis apa 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar