3.9.10

Fredag 22.04

Sitter här i varddagsrummet med HELA familjen. Känns helt underbart att ha båda bröderna hemma. Har ätit en god middag med allihopa i nästan en timme och suttit och pratat massor.
Tidigare idag snarare efter skolan möte jag upp Erica så gick hon och jag och tog en fika. Underbart att möta upp den bruden igen efter sjukt lång tid. Fick sällskap av Josefin, Vilma och Johanna på Cornetto och Erica fick för sig att hon helt plötsligt skulle gå och klippa sig och färga håret. Så impulsaktigt hängde jag och andra Johanna med till Storagatan 15 och kolla när Erica klippte page och färga mörk rött SÅ SJUKT SNYGGT! Skäms över att man själv inte är lika modig och göra något sådant.
När hon var klar hämta Klas mig och Erica på stan eftersom Johanna åkt hem tidigare!

Nä tappa humöret nyss, var OTROLIGT glad i skolan allvarligt talat ÄLSKAR skolan, var glad efter skolan men tappa humöret nu under kvällen men Amanda Scott gjorde just humöret jäkligt mycket bättre! Haha knas brud det där...
Ska göra någon nytta, typ redigera bilder nytta nog för mig säger jag bara!
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar