2.9.10

Torsdag 21.49

Hör tekokaren värma upp vattnet i köket, pappa som bankar å sågar i hallen och en tyst mamma vid matbordet. Ah precis hör att hon är tyst...
Lite gladare nu, eller nja men mer neutral i alla fall. Gick ut och gick runt hela b-hovda och sedan över på andra b-hovda och gick och träffa min käraste på gården. Det är nästan sjukt hur mycket jag älskar honom. Om en vecka har vi dessutom 15 månader. 15 helt underbara månader som bara blir bättre och bättre, otroligt nog. Jimmy, du är bäst. Du är den finaste jag vet. Du är den snällaste jag vet. Du är mitt allt. Du är min själsfrände!

Ska ta en kopp te med mor och far innan jag går och lägger mig. Börjar som vanligt 10 i 9, får se om jag cyklar eller tar bussen, beror helt på förkylningen. Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, är sugen på en fika men får se.
Ah, inte mycket mer att säga.
Jag älskar Jimmy, för er som inte visste!

1 kommentar:

  1. haha efter första meningen tänkte jag ta upp mobilen och smsa typ man kan inte höra nån som är tyst...... sen ba jaha....

    SvaraRadera