1.9.10

Onsdag 18.28



MÅSTE HA
Senast idag prata jag och Amanda om smyckesställ att vi båda skulle behöva ett. Sen nu när jag var hemma och kika in på Paows blogg hade hon köpt detta! 249 kronor också, oherregud!
Sen ringen, my baby!!!! Kan det passa in mer eller? Kamera nörd som jag är och går it-media. Men nänä då är den slut.
Hitta dessutom ett par örhängen med älvor, skulle det passa perfa nu när jag går i Älvan eller ?
Slutade faktiskt 12 idag, åkte med Amanda till Hälla och fixa lite stuff. Tack för sällskapet!
Har bara legat här hemma och degat sen typ 3. Ska snart ta och äta sen om en timme ska jag och min käre far på bio eftersom att mamma är i Örebro. Det blir till att se Bröderna Karlsson, hoppas verklgien den är bra. Ska väl hem och däcka sen så jag orkar till skolan för tänker fortfarande inte vara hemma. Kommer missa FETING mycket.
Nej nu ska jag ta och äta. Skriver kanske senare if I'm alive!
uppdateringen blir bara bättre och bättre, dock med gamla bilder men ovisade på denna blogg i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar