20.9.10

Måndag 20.39

Hejsan hoppsan lillebror!
Sitter i soffan och känns som att pappa slår mig i huvudet med hammaren men i självaverket slår han på andra sidan väggen som jag sitter lutad mot!
Sitter och "kollar" på tv, vet knappt vad jag tittar på haha... Har dock en stor tallrik med chokladbollar bredvid mig och ett äpple och ett stort glas saft. Mumsigt!
Har haft en riktigt bra dag, var lite off imorse men nu jäklar!!!
Efter skolan drog jag och Scotten oss ner mot stan för att gå runt en stund innan vi skulle bort mot Sigma torget för att kolla på protesten mot Sverige Demoktraterna. Möte även upp Fanny innan så hon joina oss och sedan drog Scotten så då vare bara jag och Fanny. Många var vi där och visst dom är inne i riksdagen nu och det är demokratiskt valet så vi kan inte göra något åt saken nu men efter dessa 4 år ska dom fan bort!
Jonna kom i alla fall och joina oss en stund innan hon skulle till VLT. Jag och Fanny gick runt en stund innan hennes buss gick och jag gick iväg och möte pappa. Handla lite mat på Coop Konsum och kolla på hur det ser ut inne i Kvarteret Igor, GRYMT JÄKLA SNYGGT! Jag lovar det där kommer bli mitt nya favorit ställe helt klart!
När vi var klara på stan åkte vi i alla fall hem och pappa laga mat och efter den var uppäten hamna jag här. Ska redigera bilder igen men så jäkla roligt och dessutom kommer ju bilderna upp på fotobloggen så får ni ju se dem!
Så in på http://johannaedithphotos.wordpress.com nu och kika och kommentera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar