18.9.10

Lördag 13.50

Ligger i sängen fortfarande. Har dock varit uppe och ätit frukost för ungefär en halv timme sen men gick och la mig igen. Inte riktigt på topp idag, fysiskt jo men psykiskt nä. Hoppas väl på ändring framåt kvällen om inte tidigare.
Ska ut och äta med mamma, pappa och älskade Jimmy ikväll. Riktigt mysigt. Skönt att få umgås med Jimmy med, träffa honom en snabbis igår men innan dess hade jag inte sett han sen i måndags, jobbigt.
Var i alla fall med Fanny igår kväll. Hon kom hit vid 7 så åkte vi iväg till Skiljebo för att kolla när Jimmy och de andra killarna spelade fotboll. Kollade bara några minuter innan vi fortsatte till ICA. Köpte med oss osttaco chips, pepsi och saltgurka(hehe). Väl hemma hos mig satte vi igång och laga tacos. När maten var klar satte vi oss och åt framför Idol. När både Idol och maten var slut gjorde vi i ordning dipp, gurka, popcorn och med cola för att sedan titta på Remeber Me. Grym film! Tyvärr blev det lite pauser här och där för att vi börja prata om massa annat haha...
Jag följde henne till bussen vid kvart i tolv och cyklade sedan hem när hon åkte iväg. Kollade då klart på hela filmen eftersom att vi inte hann det innan. Sen framemot klockan 2 någon gång somna jag.

Känns som jag skrivit ner ganska mycket nu så ska väl ta och göra något annat. Juste, jäkla Amanda drar till Island idag, dumma unge. Hoppas i alla fall du får kul! Förresten kan ni gå in och kolla på http://johannaedithphotos.wordpress.com för att se bilder jag tog i skolan igår.
Ska försöka skriva någon mer gång idag, kanske slänga upp en outfit bild inför kvällen.

Här är i alla fall gårdagens outfit;
Randig tröja - H&M
Shorts - Cubus
Tights - Lindex


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar