6.9.10

Måndag 20.51

Ullared på tv är det som gäller. Bredvid mig har jag en skål med gurka och vitlöksdipp MUMS!!

Har varit en lång dag. Efter skolan gick jag som sagt och möte Jonna och även Malin som var med och fika. Malin drog dock senare och jag och Jonna fjanata runt på stan. Älskar dig knäppo!

Åkte dock inte hem fören halv 7 men fick med mig två tröjor och tre ringar. Väl hemma satte jag mig och åt, däremot hade alla andra ätit så jag satt där helt själv och satt faktiskt och lyssna på Lonely med Akon hahaha. Kändes lite skämmigt men var så länge sedan jag hörde den så det fick bli till maten.

Nu efter maten har jag suttit här framför tv:n och redigerat lite bilder och lagt upp bilder på fotobloggen. http://johannaedithphotos.wordpress.com

Ska ta och redigera lite bilder till och sedan snart gå och sova. Måste orka med hela dagen imorgon och har volleyboll första lektionen, ska bli riktigt kul faktiskt! Efter det är det programhantering, inte lika lockande dock men funkar väl!

Skriver i skolan imorgon CIAO!
Dagens Inköp ;
Svart långärmad och Vit tee med tryck
Båda från H&M
3 ringar
Alla från Glitter
bilder tagna med mobilen = kvalitén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar