21.9.10

Tisdag 18.37

zZZZZZZZZzzzzzzzZZzzZzZZZZzzz så känner jag mignu men icke PIGG Å GLA' KEXCHOKLAD nja... Ska sitta barn vakt om en halv timme. Skulle suttit vid 7 men det tog längre tid hos frisören än vad jag trodde så har inte hunnit äta.

Skolan var väl så där, hade idrott i Klöverhallen istället för ute eftersom det regna. Hade massa lekar ochsånt som var jätte kul faktiskt! Jag och Scotten tog sedan bussen in till stan för att käka Amore som våran ny tradition nu är. Gick sedan till skolan och hade programhantering. Dock var jag jätte trött och jätte lätt irriterad så gick inte så bra för mig...
När skolan var slut så åkte jag till frissan och klippte mig, så UNDERBART skönt att få bort det slitna!
Köpte även med mig en "Kräm" som är för att skydda håret när man använder t.ex. plattång eller hårfön.
Har haft flera sådana medel förut men ingen har varit riktigt bra så hoppas på den här nu!


Nej nu ska jag gå och äta och sedan åka, skriver väl senare!


Dagens ;
Randig tröja - H&M
Tights- H&M
Kofta - H&M
I like H&M!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar