5.9.10

Söndag 22.25

Bättre sent än aldrig eller vad tycker ni?

Inte haft tid att skriva tidigare.

Var hos Berglund igår kväll med världens bästa Jimmy, världens bästa Jonna och en hel del andra sköna människor! Stannade där tills efter vid fått donken, runt 2 ungefär. Gick hem till Jimmy då och mös med honom. Vaknade vid 11 idag för att Jimmy skulle fika med sin farmor och farfar men han lät mig ligga kvar och sova. Gick istället upp vid 1 tiden och har sedan fikat ett antal gånger med olika människor för att fira Jimmy. Riktigt bra dag, berode antagligen på att jag fått umgås med Jimmy. Skulle inte kunna må bättre. Har min Jimmy och det gör mig så jäkla lycklig!

Kom i alla fall hem vid 7 och åt då middag. Har sedan hunnit med att basta, kolla på tv och lite sådant. Ska titta runt lite till på datorn och sedan gå och sova.
Skola imorgon ju, skolfoto hur känns det? FY FAN!!!! Tycker inte om sådant... Skolfotot är dessutom 09.40 och jag ska vara hos doktorn 10.40 så hoppas väl ändå jag hinner.

Nej men vi hörs!
Gårddagens;
T-shirt - Gina
Linne - Åhléns
Shorts - Cubus
Strumpbyxor - H&M
Mössa - Gina
Kavaj - H&M
Smycken - Egen gjort, Egypten, H&M & Gina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar