19.9.10

Söndag 15.40

Just follow me aaaaaaalll over the wooooorld....
Ligger och lyssnar på Olas nya album, riktigt bra låtar!

Hann inte skriva mer igår, blev lite stressigt! Åkte i alla fall ner och åt med mor,far och Jimmy på Grekiska. Sjukt jäkla gott! Efter det gick jag och Jimmy bort till Kopparlunden och träffa Jonna, Malin m.fl. Jimmy åkte dock iväg senare så jag vandra runt med KG people på stan.
Vid 11 möte jag upp Jimmy och tog bussen till Bhovda med dem. Gick till Berglund och var där en stund innan jag och Jimmy gick hem och mös.
Vaknade vid 11 idag och gick då upp och åt frukost innan vi åkte iväg och kolla på bilar med hans pappa. De skjutsa sedan hem mig vid 2 tiden och då gick jag ut och fota en stund. Har inga idéer på några roliga bilder, men försöker verkligen! Eller jo har en idé men behöver fler personer då och så svårt att få ihop allt då.

Ska i alla fall sätta mig och redigera lite bilder och sedan lägger jag väl upp dem på http://johannaedithphotos.wordpress.com sen!
Skriver senare!

Gårdagens ;

Leopard tröja - Gina
Jeans - Cubus
Trenchcoat - VILA
Väska - H&M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar