2.9.10

Torsdag 15.10


40 minuter kvar av skoldagen. Jäklarns va snabbt det gått. Suttit nu i 2 timmar och gjort ett collage för något parti. Folkpartiet fick jag och blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet. (det är pengar ovanför kraftverken hehe)
<------------------
Livet änns riktigt jäkla bra för tillfället. Solen skinner idag, dock är det jäklarns kallt. Tror vi gick och sa att det var kallt minst 200 gånger under lunchen. Innan lunchen hade vi ju det där med att göra en egen mattebok men det gick faktiskt riktigt bra. Blev 10 sidor med bland annat, avrundning, potenser, pytagoras sats, kvadratroten, negativa tal och några fler grejer. Var ju mycket lättare än vad jag trodde och när jag väl var igång kunde jag helt enkelt inte sluta.

Känns lite skoj att de flesta grejer han visar kan jag redan, hehe SKRYTAR'N! Åh vill sluta nu, har inget kvar att göra. SKa nog åka hem och sova senare. Eller får se, mamma kommer hem idag så ska väl vara social mot henne! Skriver kanske när jag kommit hem eller något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar