12.9.10

Söndag 19.17

Bättre sent än aldrig skriver jag återigen. Har ägnat HELA dagen åt mitt rum. Eller har hunnit med att duscha också men annars har allt handlat om mitt rum. Har nu möblerat om totaly!

Så här såg mitt rum ut imorse!

Så här blev det efter


På första bilden hade jag inte fått upp tv:n på byrån än!

Men första bilden är tagen som om att du ahde stått vid spegln innan
och mitten bilden är tagen från när du ligger i sängen
och sista bilden är tagen direkt när man kommer in genom dörren!


Är sjukt nöjd! känns jätte bra och fräsht. Speciellt när jag kanske ska få Nisses och Amandas säng sen så blir det skit najs.
Tyvärr ska jag inte prov sova i mitt rum inatt för jag ska sova hos min älskling. Men hellre det än ensam i mitt rum. Har studiedag imorgon så jag degar i hans säng hela dagen imorgon!
Ska ta och gå och se om mamma är klar med maten snart eller om jag måste vänta ännu längre...



Så länge kan ni få titta på några bilder från i fredags och sen när ni är klara med det finns ju alltid http://johannaedithphotos.wordpress.com som har nya bilder nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar