7.9.10

Tisdag 14.58


Shobang!
Här var det mycket att göra? Nej inte riktigt. Sitter och kolla fb, läser bloggar och typ vill lite smått sova. Har programhantering och ska göra våra repotage men jag och Julia fick inte? :s Typ förstörde hyfsat mycket. Skulle skriva om Björne Campen som äger rum på torsdag men nu helt plötsligt skulle vi skriva om Syrianska? Känns'la så där!
Känner mig lite emotinal idag, vet icke varför men typ tänker massa. Saknar sönder brudarna från Skiljebo. Hitta massa bilder på mig, Elin och Josefin från i våras, kan man sakna mycket mer? Ja. Måste fan ha återträff haha!
Läste dessutom att Malin skrev att hon ska vara med mig och Jonna på fredag, jasså gumman... de skar'u? Ofc vi ska, käka massa onyttigt som vi alltid gör!
Usch sitter och gäspar hela tiden och tror nog att jag kommer slockna direkt när jag kommer hem. Gärna för mig säger jag bara! Men inte för min natts sömn, den gillar inte det...
Nej nu ska jag sluta skriva strunt och spela mobilspel, PEACE!
JÄVLA SKIT SPILLDE CHOKLAD PÅ MIN NYA VITA T-SHIRT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar