6.8.11

And I'm a house of cards

Fick sällskap till slut. Inte av Jennie men utav Elin. Inte träffat bruden på skit länge och hejohå va vi prata. Drog igen en koll på vad som hänt sen, ja ungefär Februari. Fanns en del att säga och berätta. Så härligt att ha henne så nära så det var bara att säga till 'na att komma över så var hon här på någon minut. Ändå ses vi så förbaskat sällan, skärpning.

Hade tänkt att lägga mig hyfsat tidigt igen, tidigare än kvällarna som varit. Men icke sa nicke. Så blev det ej. Ska väl ta och slutta ögonen och sova så länge jag kan imorgon istället. Måste packa, städa rummet och möblerar om imorgon. Hoppas det är dåligt väder för annars skiter jag it. Btw har mitt härliga ansikte gått och bränt sig idag. FIRST TIME THIS SUMMER! Wihoo fira. Nej inte ett dugg ont som satan gör det.

Får bli lite Simpson som får söva ner mig. Borde gå fort efter denna dag. Såg förresten sista avsnittet av Grey's ikväll, för den som undrar. Tänkte ju bara säga att jag ska gifta mig med Grey's Anatomy och grät väl en härlig skvätt. Såg även sista avsnittet av Stylisterna som jag inte gjort hehe.. fy jag tyckte Caroline skulle vinna. Jaja WHAT EVAH
bilderna är från förra året i maj skiljebotimes as we like to call them
heheheheh hade en unge i magen då :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar