10.8.11

You and me and all other people


1 dag kvar.
1 fucking dag kvar till Way Out fucking West.
Känns underbart.

Dock är klockan 18.33 och jag har inte ens börjat packa än. Har inte orkat eller haft tid när jag orkat.
Sov till halv 1 och var på stan vid 2 för ännu ett jobb. Blev efter det en efterlängtad lunch på Grekiska.
Helt underbart va gott det var och länge sen.

Skrev inte mer igår eftersom mitt huvud värkte så jag grät och magen gjorde så ont att jag ville spy. Somnade istället in sent om länge.
Ska väl ta mig upp ur soffan snart och börja packa. Svårt att veta vad man ska packa eftersom att vädret är värre än Balder när det gäller att variera sig. (hehe rolig tjej ska till gbg , balder ligger på liseberg hehe rolig :p)


uttråkad tjej i lördags, hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar