9.8.11

Then we would be perfect for each other

Lycklig. Mår bra. Tänker inte deppa. Tänker inte se något negativt.
Har det bra. Har det jag vill ha och har Way Out West framför mina fötter med 2 dagars steg kvar.
Haft det bra senaste dygnet. Ja och lite till. Kan väl säga senaste 30 timmarna ungefär.
Så där sprudlande glatt bra.

Tog mig in från ingenstans och träffade sedan Alex på stan, ÄNTLIGEN! Har blivit alldeles för många reunions på senaste tiden.
Tog oss en fika och hade det trevligt. Jonna kom sedan så vandra hon och jag till VLT.
Även lycka där, lite generad lycka. Avsluta med en mini-trip runt stan = såg super mario.
Tog mig sedan hemåt och åt lite innan jag avsluta kvällen hos Pontus med honom Jonna och Alexander.
Nu ligger jag i sängen här hemma och ska snart sova.
Vaccin 9.40 och jobb 13.30. Kom igen då. Tror på mig själv nu. Som fan.
Därefter ska jag träffa saknade sötaste Alice. Happy girl.

Life's good. If you just realize what I just realize, my friend.


bild från VBG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar